Konkurs dla nauczycieli 2013
Ogłoszenie dot. projektu: „Kompetentny absolwent szkoły zawodowej” realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
_
Bytomski Ośrodek Edukacji będący realizatorem projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompetentny absolwent szkoły zawodowej” poszukuje osób do pracy w przedmiotowym projekcie na stanowiskach:
- Wykładowca w ramach zajęć pozalekcyjnych „Kwalifikacje zawodowe technika elektryka”
Zajęcia mają przygotować uczniów i uczennice technikum do egzaminu zawodowego.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem kursu,
b) kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych elektrycznych,
c) zaangażowanie, kreatywność,
d) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
e) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
f) doba znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna
np. Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 60 h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 60h, łącznie 60h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Wykładowca w ramach zajęć pozalekcyjnych „Kwalifikacje zawodowe technika elektronika”
Zajęcia mają przygotować uczniów i uczennice technikum do egzaminu zawodowego.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem kursu,
b) kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych elektronicznych,
c) zaangażowanie, kreatywność,
d) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
e) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
f) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 60 h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 60h, łącznie 60h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Wykładowca w ramach zajęć pozalekcyjnych „Kwalifikacje zawodowe elektrotechnika pojazdów samochodowych”
Zajęcia mają przygotować uczniów i uczennice zasadniczej szkoły zawodowej do egzaminu zawodowego.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem kursu,
b) kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych elektrotechnicznych, samochodowych,
c) zaangażowanie, kreatywność,
d) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
e) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
f) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 30 h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 30h, łącznie 30h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Wykładowca w ramach zajęć pozalekcyjnych „Kwalifikacje zawodowe mechanika pojazdów samochodowych”
Zajęcia mają przygotować uczniów i uczennice zasadniczej szkoły zawodowej do egzaminu zawodowego.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem kursu,
b) kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych mechaniczno-samochodowych,
c) zaangażowanie, kreatywność,
d) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
e) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
f) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 30 h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 30h, łącznie 30h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności (do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1 h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Wykładowca w ramach zajęć pozalekcyjnych „Kwalifikacje zawodowe technika mechanika”
Zajęcia mają przygotować uczniów i uczennice technikum do egzaminu zawodowego.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem kursu,
b) kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych mechanicznych,
c) zaangażowanie, kreatywność,
d) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
e) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
f) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 60 h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 60h, łącznie 60h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1 h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Wykładowca w ramach zajęć pozalekcyjnych „Kwalifikacje zawodowe technika pojazdów samochodowych”
Zajęcia mają przygotować uczniów i uczennice technikum do egzaminu zawodowego.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem kursu,
b) kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych samochodowych,
c) zaangażowanie, kreatywność,
d) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
e) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
f) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 30h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 30h, łącznie 30h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności (do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1 h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Nauczyciel/ka matematyki – 2 stanowiska (dla 2 grup)
Zajęcia mają podnieść wiedzę i umiejętności w obszarze wybranych kompetencji kluczowych, przygotowują do egzaminu maturalnego, skierowane są do uczniów i uczennic technikum.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe matematyczne z przygotowaniem pedagogicznym
b) zaangażowanie, kreatywność,
c) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
d) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
e) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 40h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 40h, łącznie 40h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1h zajęć dydaktycznych.
_
_
- Nauczyciel/ka języka angielskiego
Zajęcia mają podnieść wiedzę i umiejętności w obszarze wybranych kompetencji kluczowych, przygotowują do egzaminu maturalnego, skierowane są do uczniów i uczennic technikum.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe – filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym lub inne dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w szkole,
b) zaangażowanie, kreatywność,
c) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
d) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
e) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle.
_
Do głównych obowiązków wykładowcy będzie należało:- opracowanie programu zajęć w wymiarze 40h, zawierającego dwa moduły: jeden uwzględniający indywidualizację pracy z uczniem z trudnościami przystosowany do wyrównania szans, drugi dotyczy rozwijania wiedzy i zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych,
- opracowanie innowacyjnych pomocy dydaktycznych, które podniosą efektywność zajęć: scenariusza zajęć wykorzystujących prezentacje w Power Point i jednego kursu e-learningowego,
- przeprowadzenie zajęć dla grupy uczniów/uczennic (1 grupa x 40h, łącznie 40h), grupa będzie liczyła 10 osób,
- przeprowadzenie badania poziomu wiedzy i umiejętności uczniów/uczennic „na wejściu” i „na wyjściu”,
- sprawdzanie i ocenianie testów prowadzonych w trakcie zajęć,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do nauczania przedmiotów zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1 h zajęć dydaktycznych
_
_
- Doradca zawodowy w ramach programu doradztwa zawodowego – 2 stanowiska
Zajęcia indywidualne w ramach doradztwa zawodowego mają przygotować uczniów i uczennice technikum oraz zasadniczej szkoły zawodowej do poruszania się na rynku pracy.
_
Wymagania:
a) wykształcenie wyższe zbieżne z obszarem zajęć
b) zaangażowanie, kreatywność,
c) korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność sądowna za umyślne przestępstwo,
d) bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
e) dobra znajomość obsługi komputera: pakiet Microsoft Office, Internet, platforma edukacyjna Moodle, znajomość programu do tworzenia IPD
_
Do głównych obowiązków doradcy zawodowego będzie należało:- opracowanie programu doradztwa zawodowego w wymiarze 90h (2 doradców opracuje wspólny program indywidualnych konsultacji),
- przeprowadzenie dla dwóch grup uczniów/uczennic konsultacji indywidualnych (15 u/u x 6h, łącznie 90h), każda grupa będzie liczyła 15 osób,
- przeprowadzenie analizy potencjału u/u , wskazanie możliwości wykorzystania owego potencjału w odniesieniu do potrzeb lokalnego rynku pracy,
- pomoc w opracowaniu w opracowaniu własnego profilu w oparciu o Młodzieżowe Portfolio Kariery,
- prowadzenie dokumentacji dydaktycznej.
_
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności( do pobrania ze strony),
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje dopełnienia obowiązków doradcy zawodowego,
- oryginał kwestionariusza osobowego ( do pobrania ze strony),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- ofertę cenową wykonania usługi z podaniem stawki za przeprowadzenie 1 h zajęć dydaktycznych
_
_
Termin składania ofert: 19 września 2013 r. do godz. 11:00 w sekretariacie Bytomskiego Ośrodka Edukacji w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 42, sekretariat (pokój nr 1, parter).
Termin rozpoczęcia pracy w projekcie: wrzesień 2013 r.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.
_
_
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z adnotacją: nabór na stanowisko …………………. w ramach projektu „Kompetentny absolwent szkoły zawodowej”. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Bytomskiego Ośrodka Edukacji. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
_
_
Załączniki:
PROTOKÓŁ z dnia 19.09.2013 r. z posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej oceniającej złożone oferty na stanowiska wykładowców w ramach zajęć pozalekcyjnych w projekcie „Kompetentny absolwent szkoły zawodowej” (…). (format PDF)